Bericht 1 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van John & Miranda - WaarBenJij.nu Bericht 1 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van John & Miranda - WaarBenJij.nu

Bericht 1

Door: John & Miranda

Blijf op de hoogte en volg John & Miranda

05 Mei 2008 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

We hebben een paar dagen in Sanur aan het strand doorgebracht. Heerlijk geluierd, gezwommen, gesnorkeld en niet te vergeten uitstekend gegeten! Ons hotel stond 100 meter van het strand en had ook een eigen zwembad. Op de tweede dag hebben we een lekkere massage gehad aan het strand! We vonden een uur te lang en hebben een massage van 30 minuten genomen, maar de volgende keer wordt het zeker een uur!
Vandaag zijn we het binnenland ingegaan en zitten nu in Ubud, waar we ook een leuk hotelletje met zwembad hebben. Het internet is in het internetcafe waar we nu zittem zo verschrikkelijk traag dat we nog geen foto's kunnen plaatsen. Zodra we een snellere verbinding hebben gevonden, zullen we dit nog wel doen.
De komende 3 - 4 dagen blijven we in Ubud.
Binnenkort schrijven we wel weer wat.

Groetjes vanuit een tropisch warm Ubud,

Miranda & John

• 05 Mei 2008 - 07:48

L&P:

Leuk van jullie te horen! Als we dit zo lezen is het goed uit te houden, lijkt ons, geweldig!We zijn benieuwd naar de foto's. Veel plezier!

• 05 Mei 2008 - 18:35

Hanneke, Cor, Jannie:

Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar al gehad met het luieren,zwemmen, eten en massage.Hoe tropisch warm is het daar bij jullie? Hier mogen we ook zeker niet klagen....het kreeftachtige kleurtje zit er al.Fijne dagen in Ubud en tot mails! Liefs.

• 05 Mei 2008 - 19:46

Gert-Jan (Gait):

Wat relaxed zeg!Ik ben wel jaoers hoor!Helemaal omdat ik morgen weer naar school moet! Ach ja verschil moet er wezen he!Ik ben ook wel benieuwd naar wat fotootjes!Geniet ervan en John niet te veel sigaren roken he!

• 06 Mei 2008 - 18:05

Pappa En Mamma:

Lieve John en Miranda,

hoe gaat het nu met jullie? We hebben gehoord dat het daar goed vertoeven is...
    Hier gaat het goed met ons. Het is hier warm, prachtig weer. Morgen gaan we, met jouw ouders Miranda, naar het bos....koffie en broodjes mee.We gaan het hier wel uithouden hoor in jullie onderkomen, het is hier heerlijk.
    We wensen jullie nog een fijne vakantie verder en liefs en groeten van ons.